پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
5102
-
الف
+

3 سریال ویژه ماه محرم مشخص شد

سریال‌های ویژه ماه محرم شبکه آی‌فیلم فارسی مشخص شد.

سریال‌های ویژه ماه محرم شبکه آی‌فیلم فارسی مشخص شد.

به گزارش آی‌فیلم، پخش سریال‌های ویژه ماه محرم شبکه آی‌فیلم فارسی از 16 تیر شروع خواهد شد. بر این اساس 3 سریال مختارنامه، شب دهم  و  وارث با موضوع ماه محرم از آی‌فیلم فارسی پخش خواهند شد.

 

سریال مختارنامه (1382-1388)

کارگردان داوود میرباقری

تاریخ شروع پخش: 16 تیر 1403

ساعت پخش: 22

خلاصه داستان: "مختار ثقفی" که از جنگ و جهاد کناره گرفته است، در گندمزارهای پربار مدائن به زراعت مشغول می‌شود. تا آنکه دوست جنگجو و ایرانی‌اش "کیان"، به ملاقات او آمده و برایش از غم و غربت امام حسن مجتبی (ع) می‌گوید؛ امامی که سرداران دور و نزدیکش او را تنها گذارده و به بهای زر و زیور معاویه، خیانت پیشه کرده‌اند. با ادامه یافتن ظلم‌های معاویه و بی‌وفایی مردم نسبت به اهل‌بیت (ع)، واقع عاشورا رخ می‌دهد و مختار به خونخواهی سید و سلار شهیدان قیام می‌کند . 

 

سریال شب دهم (1380)

کارگردان: حسن فتحی

تاریخ شروع پخش: 18 تیر 1403

ساعت پخش: 20

خلاصه داستان: جوان شروری به نام حیدر خوش مرام(حسین یاری)عاشق یکی از شاهزاده های قجری(کتایون ریاحی) می شود. حیدر خوش مرام که لوطیهای طهران قدیم هست می خواهد با این شاهزاده ازدواج کند اما شاهزاده نمی پذیرد. اما با اصرارهای حیدر خوش مرام مواجه می شود و وقتی که میبیند این شخص دست بردار نیست،شرط می گذارد که اگر بتوانی ده شب تعزیه در زمان حکومت نظامی رضاخان برگزار کنی با تو ازدواج خواهم کرد. دلیل این شرط شاهزاده بعدها مشخص می شود که به دلیل خاطراتی است که از این مراسم در دوران کودکی خود داشته است،حیدر به اتفاق دوست خوب خود،یاور و بقیه نوچه هایش این مراسم را برگزار می کنند تا اینکه در شب دهم و...

 

 

سریال وارث (۱۳۸۲)

کارگردان: کاظم بلوچی

تاریخ شروع پخش: 16 تیر 1403

ساعت پخش: 17

خلاصه داستان: داستان شخصی به نام آقاجان را دنبال می‌کند که متولی یک تکیه است. آقاجان سال‌های درازی است که از دو امانت مهم یعنی خنجر جواهرنشان و کتاب با ارزشی نگهداری می‌کند که از پدر همسرش به وی ارث رسیده‌است. شبی پیرمردی در رؤیا به سراغ او می‌آید و از او می‌خواهد تا آن امانت‌ها را به وارث اصلی آنها بازگرداند. آقاجان تصمیم می‌گیرد خنجر و کتاب را به ناصر، خواهرزاده‌اش بسپارد.

 

بیشتر بخوانید و ببینید:

جدول پخش شبکه آی‌فیلم

صفحه اینستاگرام آی‌فیلم

ح پ

نظر شما
ارسال نظر
کاربر مهمان

سریال تب سرد به کارگردانی علیرضا افخمی پخش کنید

کاربر مهمان

سریال پلیسی حس سوم «مهدی فخیم زاده» را پخش کنید.

کاربر مهمان

من یک مستاجرم پخش کنید